A-Amanda, A-Amanda, jag önskar att det bara vore vi!

Sitter och lyssnar på "Amanda - Jimmy Jansson" just nu och tänker tillbaka på på gårdagen! <3 Haha dansar lite för mig själv också, Axel var grym som lärare ju. ;) Jag saknar honom redan men vi träffar varandra om en lite mer än en vecka igen så det blir grymt! Idag i skolan var det rätt chill eftersom jag stod i cafeterian med Hampus. :)
Nu så ska käka lite, dra ut med hunden, byta kläder och kanske dra på Lokalen. Funderar på om det kanske vore bättre att plugga men jag har ingen motivation till det. (a) Jag har fan.. Ja, vill ni veta? Och allt det här är till nästa vecka!
92 glosord i franska
Muntligt franska prov
Filmanalys
Svenska recension
Musik recension
NO-prov
SO-redovisning
Skriftlig engelska inlämning
Matte-diagram
SICK! Alltså.. Ja, som ni ser borde jag plugga men jag pallar inte. :( haha men vi får se vad jag gör. Allt det där är saker som ska vara klara nästa vecka! Tortyr. Men nu käka, puss på er.
Mee, superseriös bildrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0