Min dag i korthet

Efter att vi hade kollat på Palmcrantz (Johan Palm + Sebastian Krantz = Palmcrantz gymnasiet, haha drev lite om det med Johannes. Han blev sur på mig då! :P) och Wargentin så gick vi och åt. Jag råkade såklart öppna mitt mjölkpaket konstigt så att mjölken sprutade över mina armar. Gissa om typ alla misstolkade? Det såg ut som sperma alltså, haha fulast. Iaf efter maten så drog jag och shoppade med Sarah och Anna och killarna drog för att kolla på bio. Jag hittade två tröjor, två böcker och en ring. Vågade inte riktigt leta julklappar idag så ska göra det nu till helgen eller nästa! Sedan så drog vi till tåget igen och åkte hem. Jag älskar typ att åka tåg! Så mysigt och speciellt nu när det var mörkt, love it. Vi har iaf haft en riktigt trevlig dag med mycket skratt och roligheter helt enkelt. Jag orkar absolut inte gå in i detalj men hahah dagen har iaf varit grym.
haha blev inte bra på bild alls idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0