'Cause everytime we touch I get this feeling

Heyss!
Tänk att 2010 snart lider mot sitt slut.. Jag som tyckte att det precis hade börjat? Jag fyller dessutom snart 16år! Jag börjar ju bli riktigt gammal. Aja, just nu håller jag på att snacka med min kära vän Johannes. :) Vi snackar Gymnasiet och sådant. Jag har ju inte riktigt bestämt mig än om det blir Järpen eller Östersund men jag tror det blir Östersund. :) Eller? Nä fan vet inte. Vi får står kvar vid "jag tror.." och det betyder inte "jag vet.."

Iaf om jag drar till Östersund (vilket det troligtvis blir) så ska jag och Johannes nog bo tillsammans! Vi har liksom känt varandra hela livet och sen så är det ju skönt att ha någon som känner en riktigt bra. Det är ju dessutom bra att vara två stycken som tar hand om hyran och sånt. Vi kommer nog trivas riktigt bra tillsammans och sen kommer vi nog inte bli less på varandra. Jag kommer nog gå på Wargentin och han på PalmCrantz. Så det blir nog super! :D Vi ska kolla på lägenhet någon dag i veckan och sen så drar vi till Öppet hus på onsdag tillsammans och kollar in skolorna. ;) Hur bra? Fan vad glad jag är nu. Super! :D

Glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0