Love is the only thing in this world that covers up all the pain and makes someone feel wonderful again!

Allt känns förjävligt bra nu! Nyss så ringde killen och sa ett litet roligt och kärleksfullt godnatt, snart fyller jag år, snart är det jullov, snart är det julafton och nyår och snart dessutom (inte direkt snart kanske, men aja) börjar jag gymnaiset! :D Läääängtaaar! Då allting kommer bli awesome, det känner jag på mig. ;)
Btw har ni tänkt på det här.. Varje gång ni frågar någon något. T.ex "Vet du var random är?" och den svarar kanske "Den är i biblioteket" och frågar sedan varför du undrade det. Så svarar man "Näe, jag undrade bara." Men faktiskt.. bakom varje "jag bara undrade" så finns det en hake till varför man undrade. Ingen kan ju bara undra saker utan en anledning! Men varför man inte säger vad man undrade kan beror på olika skäl. Det kan bero på att man kanske är kär i den här personen men inte vill berätta det, det kanske har hänt något som man inte vill säga till den man frågar eller så är det bara helt oviktigt för den man frågar men viktigt för en själv så att den helt enkelt inte behöver veta. Jag ska fan börja med att säga så. Typ "Det finns alltid en anledning bakom varje jag bara undrade" så får man kanske veta anledningen. ;)
Men aja, nu ska jag följa min pojkväns råd och gå och lägga mig! ;) pussheye.

Kommentarer
Postat av: maria

sv : tack snälla,grym vet jag inte men det gick sjukt bra ! :)

2010-12-06 @ 10:44:47
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0