What are you doing when the heaven is crying?

Hejsan bloggen, kom nyss hem från farfars begravning. Det var mycket mer folk där än vad jag trodde att det skulle vara. Det var liksom farfars syskon, pappas kusiner, annan släkt och nära vänner. Men det var en fin begravning och det blev självklart tårar. Tänkte mycket på pappa under begravningen och jag brast verkligen när farmor snyftade till högt och la handen på farfars kista. Farmor berättade sedan för mig att hon fick för sig att hon såg pappa, dog lite då.. Nu är både pappa och min pappas pappa i himlen. Må ni vila i frid och jag kan se er framför mig. Pappa åker skidor tolkandes bakom farfar som kör en skoter över molnen. Jag älskar er!

R.I.P Örjan och Olle Hansson





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0