You can't stop the waves but you can learn to surf

Åh, blev lite besviken på årets Victoria Secret Fashion Show.. Miranda Kerr var inte med?! Uselt. Bruden är ju gryyyym! Sen så var inte showen så lik de föregående åren, tyckte också det var dåligt.. Men annars var det bra, det är ju fortfarande världens största modeshow!
Just nu så lyssnar jag på lite musik, chattar och chillar. Jag funderar även på om jag ska ha den svarta klänningen eller en leopardklänning imorgon. Jag tycker den svarta är lite för lång och så är det lite jobbigt när den är axelbandslös. (När man ska dansa och sådant) Det som är lite tråkigt med leopardklänningen är att jag hade den förra året. Men aja, tror det blir den.. Jag orkar inte leta upp någon annan klänning nu heller så vi kör på den! Leopardklänning, pälsväst, lack-leggings, klackar med ull, löshår och smycken! Det blir nog asbra. ;) Känner att jag är lite ute i sista minuten men ibland blir det så..
Aja, vi hörs senare! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0