Back on track

Heysan bloggen!
Vet att det har varit riktigt urusla uppdateringar nu på senaste tid men skolan går faktiskt före bloggen. Gjorde ett prov igår och ett idag! Skönt att ha bockat av dem. Nästa vecka har jag ett till prov i NO och om jag sätter MVG på det provet får jag MVG i slutbetyg i fysik. Så håll tummarna för mig! :)
Nog pratat om skolan.. Kom hem från Lokalen (ungdomsgård) för en dryg timme sen, det var väl rätt kul men också lite drygt. Kollade iaf på två filmer där och satt och för det mesta och snackade med alla. :) Just idag på idrotten så hade jag styrketräning med Linus, gissa om snubben var jobbig. "Kom igen dååå LINA!" och så sprang han precis bakom mig även fast han skulle starta när jag var klar och när vi körde med bollar skulle han jämt sparka undan min boll. Drygare... På Lokalen så snackade jag, Sarah och Ronja om hur mycket personer har förändrats genom tiderna och hur vissa verkligen byter personlighet hela tiden. Stört drygt! Men aja, nu ska jag ta och varva ner lite, ta lite kvällsfika, läsa lite och sedan gå och lägga mig! Imorgon blir det nog Harry Potter-maraton hemma hos Sarah. Vi ska se alla filmerna och sedan någon dag ska vi även se den nya filmen som går på bio nu. Visst låter det grymt? Jag gillare. Men aja, pusshej! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0