Julhandlat!

Heysan!
Idag så har man varit inne i Östersund och julhandlat. Jag har fixat klart alla julklapparna nu så det är skönt! :) Nikki hjälpte mig att slå in dem så fint. Det var verkligen svinkallt inne i Östersund idag, hela -32 grader var det! Rena sommarvädret hemma i Åre tycker man, här har vi "bara" runt -20 grader. Skönt att vara inne i värmen nu, inte bra alls för mig att vara ute när det är så kyligt.. Jag har en rätt hemsk hosta just nu så det är drygt.
Ikväll så ska jag, Matte, Nikki, Tove, mamma, mormor och Peter vara på Tott och äta middag. Vi ska även kanske få en varsin spa-behandling allihopa, awesome eller? :) Och sen imorgon är det julafton! :D Men ajaa, nu ska jag hitta på något annat, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0