Love is in the air

Heysan bloggen!
Kom hem 12:40 idag eftersom jag har gått och blivit sjuk. Varför ska jag alltid bli sjuk på lov? Det är liksom en dag kvar tills vi får jullov och jag ska sååklaart bli sjuk då, helvetes själva skit. Jag hostar typ för allt jag är värd? Kommer nog snart ligga helt utslagen i sängen av utmattning.. Kul liv. Min morbror och mormor kommer dessutom om bara några timmar, de har bilat enda ifrån Kiruna! Galet. Jag har typ släkt från alla möjliga ställen just nu, haha. Svenstavik, Uppsala, Umeå, Luleå, Kiruna, Sundsvall, Skåne, Stockholm och Skåne (om man nu räknar med Peters släkt). Men aja, tror jag ska försöka sova bort min sjukdom lite. Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0