"41% av alla människor tar krullhåriga personer på mindre allvar."

Rubriken, haha?

Kanske en av mina undermedvetande
tankar när jag plattar mitt lockiga hår?
*Jag vill inte bli tagen på mindre allvar
så jag gör mitt hår rakt istället*
Jag är rätt seg just nu.. Har både ont i magen och hosta, fabulous life of Lina! Verkligen.. Just nu så sitter jag och Tove och kollar på "Ung och Bortskämd". Jag hejade såklart på Tim-Joel men han åkte ut igår, så himla dåligt! han var verkligen den som förtjänade att vinna mest tycker jag! Haha, vadå insatt? Men aja, varför jag inte är med min släkt just nu är för att min mamma och mormor sitter just nu och pratar och min morbror är med Joakim. :) Det var roligt att träffa dem och de ska bo hos oss till på söndag. Men ajaa, nu ska jag fortsätta titta.
sööt tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0