Hemma från skidåkningen och har just nu lite hemma-afterski!

Yo bro!
Kom hem från backen för ett tag sen. Drog dit vid tolv och åkte skidor med grabbarna, det var bara jag som tjej som vågade skidor idag. (Haha, nej men.. De andra kunde inte åka på grund utav lite olika orsaker) Så det var jag, Olle, Linus, Robin och William som åkte idag i Duved. Ni ska bara veta hur kallt det var! Visst fine, -15 är inte så mycket men det blåste som bara den däruppe, frös fan benen och ansiktet av mig! Men vi var mest i skogen och där var det lä och skydd mot vinden. Det har iaf varit en rolig och mysig dag med grabbarna! :) När vi hade åkt klart i backen så åkte vi ner till Duveds julmarknad och träffade tomten, vi fick lite godis och sådant av honom. Yummy! Därefter så drog vi alla hem. ;)
Just nu så sitter jag här i täckisar, en stor t-shirt, underställ och snackar med Johannes mamma som är på besök här hos oss. Jag sitter dessutom och mumsar på en nybakad lussebulle och dricker varm choklad. Livet är allt bra härligt ibland asså! Men aja, nu ska jag fortsätta snacka med mammorna och ha lite hemma afterski med dem. Så vi hörs bloggen! ;)
härligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0