Ta dig i kragen, håll dig vaken på dagen!

Helluu!
Sitter just nu och peppar inför att gå ut. Ska först ut med hunden och sedan dra till Lokalen tror jag! Det är en show just nu på Holiday som några av mina kompisar är med i, vet inte om jag kommer att hinna dit i någorlunda bra tid men det skulle vara roligt att se iaf! Medans jag sitter här och peppar inför de blåsiga vindarna som jag snart ska gå till mötes så kollar jag på "Vägen till Eldorado". Jag har verkligen fastnat för såna filmer den här veckan! Har även sett "Moses - Prinsen av Egypten" och "Josef - Drömmarnas konung". Jag älskar såna filmer och jag tycker faktiskt religion och sådant är rätt intressant. ;) Hah, kul liv tänker väl ni.
Annars då? Mja, är lite deppig. Min farfar har ju precis dött, det där som hände i helgen och sen så är jag lite deppig över lite andra saker också. Inte speciellt taggad på något just nu! Det kanske blir en hemmakväll istället? Vet inte om jag pallar vara social ikväll, det har fan varit en jobbig och hektiskt vecka. Men aja, få fan ta mig i kragen! Klä på mig varmt och dra ut med min lilla bebis och sedan vara lite social på Lokalen. Vi ses där!
fin men deppig låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0