Heaven can wait we are only watching the skies

Hellu bloggen!

Jag vet att uppdateringen har varit dålig men jag har inte haft lust att blogga.. Det hände en grej nu i helgen under dygnet runt skidåkningen som fick mig att må dåligt. Jag vet att jag inte ska behöva må dåligt av det eftersom det inte var mitt fel men jag mår dåligt av det ändå. Det bästa vore ju att det aldrig skulle hänt! Men aja, life goes on!
Idag fick jag dessutom reda på att min farfar dog inatt.. Blev ganska ledsen när jag fick reda på det men det var också väldigt väntat, det kom inte som en chock iallafall! Jag har iaf försökt att nå både min faster och min farmor men de har inte svarat ännu, de har troligen fullt upp! Men aja.. Ska försöka ringa sen igen! Jag hoppas du får vila i frid nu farfar, jag saknar och älskar dig. Hälsa pappa från mig om du träffar honom. <3
R.I.P Olof Farfar Hansson




Kommentarer
Postat av: ebba

guuud börja gråta när jag läste dom sist 2 meningarna.. <3

2010-12-16 @ 22:46:48
URL: http://ebbahansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0