Tonight I've fallen and I can't get up, I need your loving hands to come and pick me up!

Heysan bloggen!

Jag har jätteont i mina ben, håller på att avlida här. Kan någon hämta en avlivningsspruta eller kapa av dem åt mig? Hah, nej jag skojar bara. Här är det fina fisken! Eller? Njae, men seriöst jag har faktiskt ont i benen. Aja, whatever.. Jag ska snart gå och lägga mig faktiskt, en relativt tidig kväll för mig. Tidigare ikväll så trodde jag seriöst att jag var den enda levande människan på jorden! Haha nej men.. Det var bara jag och Nancy hemma! Nikki är uppe hos sin mamma, Peter och mamma är ute på byn (och det är dem fortfarande, tänk om de är döda?) och Tove var på Max och svullade med några kompisar. Men aja, nu har jag lite sällskap!
Min syrra and I'm lovin' it!
Just nu så sitter jag faktiskt och saknar min pappa rätt mycket. Jag kollar på lite gamla bilder på honom och lyssnar på en låt som jag alltid relaterar till honom. Vad jag ska göra imorgon är fortfarande ett frågetecken, är inte direkt peppad på något så vi får helt enkelt se. Men aja ni får sova så gott, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0