There is a fire in his heart

Hellu!
Precis varit ute och hämtat mina skidgrejor i garaget. Jag kom hem från Östersund för kanske 1,5 timme sen! Vi kollade mest i butikerna, det fanns inte så mycket egentligen. Jag hittade iaf en skitgrym systemkamera för 10.000 kr men jag kommer typ inte få den, haha. Sux 2 b me! :( Annars så hittade jag lite julklappar till mig själv (haha ego) och funderar på två olika julklappar till min älskling. Måste ringa hans föräldrar och kolla lite vad de tycker, inte så roligt om vi kanske köper samma direkt och så behövs ju lite råd om vad Axel tycker om. :) Jag ska dessutom leta efter något personligt till honom! Det är den svåra delen tycker jag, haha. Jag måste dessutom hitta julklappar till mina kusiner och familj! Jag tror jag vet, men ändå.. Det är svårt. Men aja, nu ska jag käka lite och sedan dra till Lokalen och peppa inför nattens dygnet runt skidåkning med skidgänget. Det här kommer bli awesome! ;) Pusshey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0