Sometimes you have to believe in miracles

Heysan!
Det blev inte så mycket shopping i stora staden Östersund, heeh. Jag tror att alla godbitarna blev uppköpta i måndags så det sög ju. Men kom iaf hem med två BH:ar, ett linne, en mössa och lite annat smått och gott. Det var faktiskt rätt skönt att komma bort från vardagen lite och bara mysa omkring i Östersund. Det var inte alls mycket folk där heller och så var det asbra shoppingväder. Nöjd med dagen iaf! :)
Nu ikväll så tänkte jag bara mysa framför en bra film eller tidning. Jag tänkte dra på Lokalen faktiskt men tror inte att jag pallar det. Jag har iaf laddat upp med SOLO, Veckorevyn och lite mumsigheter så det blir nog superbra! Hoppas ni också får en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0