Peace, love and understanding

Hellu!
Nu är jag hemma från skolan. Varit en riktigt skön dag idag! Blev dessutom glatt överraskad på franskan idag. Jag trodde jag typ hade gjort fel på det mesta men det visade sig att jag bara hade två fel, 111/113 och det gav mig ett MVG på provet! :) Glad tjej. Annars så flöt väl dagen på med rätt slappa lektioner, syslöjd, hemkunskap och SO. På Syslöjden så tovade jag två paket som man kan hänga i granen, på hemkunskapen så jobbade jag med Adam och vi gjorde hallonkräm och pepparkaksdeg. Riktigt fint teamwork vi hade asså! Sen SO och då kollade vi på film hela lektionen, slappt. Linus den busen somnade, haha.
Nu är jag hemma och ska snart plugga inför ett NO-prov jag har imorgon. Rolig information vaa? Aja, ser fram emot onsdagen då man ska ta ledigt för att åka på Öppet hus i Östersund. ;) Alla kommunala skolorna har det och då ska jag såklart checka in Wargentin, min kanske framtida skola. Jag ska dessutom se till att julshoppa lite! :) Imorgon efter skolan så drar jag nog hem till Johannes för att kolla på lite lägenheter i Östersund och planera lite med honom. :) Sen till helgen så ska jag och några till troligen dra in till Östersund igen för att se Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. :) Det blir nog grymt! Men aja, ni ska jag fika lite och sedan blir det plugg. Pusshey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0