My life is brilliant

Heysan bloggen!

Ska snart gå bort till Sarah och kolla på Harry Potter-Maraton med henne, Ronja och Lovisa! :) Det blir nog grymt. Men innan det så måste jag käka lite, föna håret och platta det. Mitt hår ser verkligen förjävligt ut när det är lockigt och jag känner mig inte alls bekvämt med det.
Tidigare idag så har jag för det mesta smsat och haft hemmaspa! :) Riktigt skönt. Jag kände mig typ så skabbig så det var liksom bara ett måste! Nu kom hit Nancy haltandes. Det är så kallt ute just nu så att min lilla hund fryser tassarna av sig, hon försöker slicka dem varma. Lilla vännen! Snart ska även jag ut i kylan.. Men aja, nu måste jag verkligen skynda mig! (Har ni tänkt på att jag alltid skriver "men aja," när jag ska sluta blogga? haha fulast)
älskar låten, "I saw an angel.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0