My birthday tomorrow!

Glaaaad!
Precis pratat lite med Ida och Axel i telefon. :') Jag var på ett rätt dåligt humör innan så det var skönt att de gjorde en på bättre humör! Glad tjej. Imorgon fyller jag dessutom 16år! Shit asså.. Sexton år gammal! Haha, lilla jag liksom? Sjukt. Jag tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll så jag vaknar fort imorgon! :D Eller så väntar jag tills klockan är 00:00 så man får se direkt när det blir 9 December 2010! Höhhö. Jag fyller ju egentligen år den 09 December 1994 klockan 22:57. Så det är först då jag fyller år! Jag ska fan se när klockan är 22:57 asså. Inget man missar! Men aja, nu ska jag sova så gott och njuta av mitt glada humöööör. Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0