I wrapped it up and sent it, with a note saying "I love you" I meant it!

Systemkamera
Skidglasögon
Två par hörlurar
Tre Armband
En tavla
Underkläder
Pengar
Kalender
TV-spel
Spel
Kläder
Med mera! :)
Blev väldigt nöjd med mina julklappar men den som blev gladast över sin julklappar var nog Nancy! Hon fick två olika sorters hundgodis, två leksaker, hundschampoo och ett ben. :) Det var så roligt när hon skulle försöka öppna det. Jag fick hjälpa henne lite och sen när hon såg vad det var började hon direkt leka med sina leksaker. Hon får liksom beslutsångest när hon får flera leksaker. Hon vill leka med allt men kan bara leka med en i taget. Sötisen! :P
Min bästa julklapp var nog Systemkameran! Jag har viljat ha en jättelänge och nu har jag äntligen fått en. ;) Vi måste bara fixa minneskort åt den så äre bara att börja fota! Jag ska kanske träffa Axel idag, vi ska ju byta julklappar och så. :) Jag tror vi ska ge tre julklappar var till varandra, hihi gulligt va? :) Hoppas han gillar det jag ska ge honom bara. Men nu ska jag fixa håret lite, har precis duschat! Hoppas ni hade en riktigt bra jul. Vi firade först här hemma med släkten och sedan uppe så åkte vi upp på Tott med porscharna och åt julbord. :) Men aja, nu vi hörs!
Såhär såg jag och Nancy ut igår! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0