Min födelsedag!

Heyhopp!

Idag är det ingen vanlig dag.. För det är min och Toves födelsedag! :D Hurra hurra hurra! haha skämt och sido. Min dag har iaf varit grym. Vaknade på morgonen med frukost på sängen och lite presenter. (Jag ska dessutom få mer på lördag, t.ex systemkamera) Efter det klädde jag på mig och drog på skolan. Fick rätt många gratulationer där, så gulligt av alla att komma ihåg att vi fyllde år. Tack så mycket! :) Dagen rullade väl iaf på och sedan så åkte jag hem och fixade och donade lite, duschade och sådant! Runt 19:00 kom iaf min älskling och vi myste, berättade saker för varandra som vi hade missat i varandras liv, kollade på TV lite och bara fula oss som vanligt. :P Precis när vi tänkte hugga in på tårtan skulle desvärre han hem så vi hann inte! :( Men aja, dagen har varit grym. Beskrev allt väldigt kortfattat nu men pallar verkligen inte blogga! Men aja, tja.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0