Make love not war

Tjenare!
Axel drog för snart en timme sen. Det var riktigt mysigt att återförenas igen! Vi bytte julklappar, pratade, tittade på film, lagade mat och myste. Det blev några riktigt mysiga timmar iaf, vi ska träffa snart igen om några dagar. Förresten så var inte jag och Axel barnvakt ikväll utan mitt gudbarn kommer nog någon annan dag. Imorgon så ska jag vara med min kusin Saga iaf och träffa farmor lite. :) På tisdag så tror jag att jag ska åka skidor eller något, vi får se hur det blir. Jag och Axel funderar faktiskt på en en hel aktivitetsdag tillsammans i veckan, berättar mer om den och vad vi ska göra sen kanske för nu ska jag äta! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0