Jag vill börja mitt liv tillsammans med dig på riktigt nu!

Alltså gud vad mysigt det skulle vara att få bo ihop med sin partner! Då har man en alldeles egen lägenhet tillsammans och tar hand om den och varandra. Hur mysigt? Vill nu! :)
Alltså jag var verkligen på strålande humör idag men på bussen så förstördes allt. Pallar verkligen inte skit! Bara för att jag är en energisk och sprudlade person.. Jag följer liksom det här rådet:

"Brinn så länge du lever,
låt ingen få släcka din glöd.
Brinn så vi alla kan se dig,
vägra vara levande död."

Ingen vill väl vara levande död? Så vafan!
Visa att du finns och lever. Mitt tips!
Aja, dagen rullade väl på rätt okej. Fredagar är rätt jobbiga eftersom vi har sex lektioner men sista lektionen piggade faktiskt upp! Vi dansade på idrotten, haha. Jag och Axel har ju dansat lite bugg och så på fritiden så jag kunde typ allting rätt bra. Jag tycker det ändå är rätt kul, haha. Men det är roligast att dansa med Axel, han är grym. ;)
Men aja, pusshej på er! Nu blir det Lokalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0