Idag blev det skidåkning på livets meny

Haha pallade inte fixa ny design till bloggen igår. Kom på att jag inte hade några snygga bilder och inte någon inspiration alls.. Men aja, nu när jag har en systemkamera så blir det ut och fota och sedan knåpa ihop något bra. Aja, whatever.. Idag blev det skidåkning på livets meny och det var väl ungefär tio riktigt rediga norrlänningar som var ute och åkte. *host* Mene ah, orkar inte direkt prata om dagen.. Pallar egentligen ingenting just nu. Sitter just nu och äter middag som jag har kokat ihop, okej stekte också men ändå. Det blev korv och makaroner för er som undrar. Efter middagen tror jag att jag ska gosa ner mig i min säng en stund och läsa någon bra bok. Yep så blire, men hoppas iaf att er dag har varit grym och ha en god fortsättning eller något, ciao.

digga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0