I promise, you will be my hero!

Heysan bloggen!
Ronja skulle ha kommit hem till mig idag men såklart ska bussarna krångla så att hon inte kunde ta sig hit.. Så det sög ju. Vi båda två har ju fått nya kameror så vi tänkte ha en liten photosession tillsammans men nu blev det inte så. :( Men aja så kan det gå.. Imorgon blir det nog Östersund iaf, på torsdag blir det begravning och sedan på fredag är det nyårsafton!
Jag ska faktiskt ha nyårslöften i år, ska ni ha det? Mina blir nog dessa:
- Träna mera
- Sköta skolan bättre
- Testa fler nya saker och göra saker som jag tycker är kul
- 2011 ska helt enkelt bli ett jäkligt bra år!
Men nu ska jag laga klart maten. Pusshej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0