Hemma från skolan nu..

Heysan bloggen!
Kom nyss hem från skolan.. Åkte hem på grund av huvudvärk och lite feber, gjorde iaf NO-provet på morgonen. Jag tror jag fixade alla G och MVG-frågorna men inte alla VG, haha. Aja.. Vi får la se vad jag får för betyg. Men, men ska snart dyka ner bland böckerna igen fast denna gången i franska. Har franska-prov imorgon så det är därför!
Men aja, nog snackat om skolan.. Just nu har jag jättemycket träningsvärk i armarna så kan typ knappt röra dem.. Jag har dessutom huvudvärk och feber som sagt så det är inte världens gladaste Lina som bloggar för er idag, tyvärr. Ska nog ta en kopp varm choklad nu och titta lite på TV en stund och kanske sova lite, skönt. Japp, så gör vi! Hoppas ni mår bättre än mig iaf, aldrig roligt att vara sjuk eller må dåligt. Men mmmh, vi hörs senare! :) <3
Nancy och en liten del av vardagsrummet. ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0