Hemma från Harry Potter-maratonet nu!

Hellu!
Det svider just nu i mina ögon efter allt film tittande.. Kom hem från Sarah för en dryg halvtimma sen. Vi såg alla filmerna förutom "De vises sten" och "Hemligheternas kammare" för de hade Ronja redan sett sen innan men inte resten. :) Jag kom dit 15:00 och de började kolla 14:30 så.. vi kollade i nästan 9 timmar! Nu är man fan less på dumburken asså. Tänk att gå på Hogwarts alltså, vilken dröm. J.K Rowling har verkligen gjort ett mästerverk, eller ja rättare sagt sju stycken. Harry Potter är bäst!
Men nu ska jag stänga av den här lysande saken som torterar mina ögon.. Jag har ju synfel, är både närsynt och har brytningsfel. Men jag använder inte glasögon eller linser, bra va? :P Hah, inte direkt.. Men aja, nu ska jag sovaaaa! pusshej.
Jag tycker "Den flammande bägaren" är den bästa Harry Potter-filmen jag har sett hittills. Riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0