Enemy spotted!

Hellu!
Shit pommes, är fan svintrött! Ikväll så har jag varit med några kompisar nere på Holiday och på Lokalen. Tjejerna som uppträdde (Ronja, Sanna, Lisa, Ada, Clara och Tova) var jätteduktiga! Credz. Jag har annars suttit och ätit med två snubbar (Johannes och Tobbe) halva kvällen och hängt på lokalen som sagt. Trevligt, trevligt! Kvällen har varit rätt bra trots att jag var lite deppig men sådant får man ta! Haha, alltså.. Ett tag så sprang jag runt och lekte CS? jag har fan aldrig i hela mitt liv spelat CS? Okej, jag har sett när Axel och Wissing har spelat det men ändå? Jag sprang iaf typ runt och ba: "ENEMY SPOTTED, ENEMY SPOTTED!" och typ sköt på alla, kul liv. Haha!
Men ajaaa, nu ska jag sovelisova. Ska troligen ut och åka lite skidor imorgon! Det blir nog grymt. Men vi ses någon gång bloggen! Du vet typ i framtiden? y00 br00. Hahaha, fan den mest sagda hälsningsfrasen den här veckan,YOOO BROOO! Mene så gåre när man har många bröder och uhm.. Systrar.. Hahahah nerå! Aja tja.
Såg typ ut såhär idag.. + pälsmössa och pälsväst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0