Du är allt jag någonsin önskat mig!

Heysan bloggen!
Jag skulle egentligen träffa Axel idag men eftersom jag är sjuk så ställde vi in det. Det är ju inte ett dugg bra om han blir sjuk.. Jag vill liksom inte förstöra hans lov eller skidsäsong. Men aja, idag så har jag typ vilat, sovit, kollat på TV, varit med släkten, lagat mat, städat hela köket (hade tråkigt), smsat och suttit vid datorn typ. Det finns inte så mycket att göra när man är sjuk.. Om jag vore frisk skulle jag definitivt åka skidor med mina kompisar och vara med min pojkvän. :)
Just nu så har jag min hårförlängning på mig. Jag har lockat det och det blev faktiskt rätt snyggt. :) Jag har alltid haft det plattat innan liksom men nu har jag lockat det, yeah. Men aja, ska inte vara så långvarig.. Måste umgås med mina släktingar, de åker imorgon.
sjuk tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0