De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö.

Haha rubriken, kul liv.
Mja, sitter just nu i min sköna soffa och funderar. Imorgon har man iaf sovmorgoooon, stöööört niiice. Men mamma kommer förmodligen ändå väcka mig på morgonen som vanligt! Livet är hårt. Jag har typ dessutom ont i hela kroppen fast jag inte har gjort något för att få det? Sjukt drygt. Jag känner mig som en plågad själ och jag förtjänar verkligen inte det just nu! :( NO-provet gick piss också för er som undrar det. Jag ska nog kurra ihop mig i min varma, mjuka och mysiga säng och tänka på döden. Okej, minus det där sista. Nu ska vi vara glada, hipphipp hurra! Eller? Aja godnatt på er, pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0