Att vara kär betyder att man älskar någon utan anledning

Heysan!
Jag vaknade nyss och ska snart fixa i ordning lite frukost. ;) Sitter just nu och dunkar lite musik och väntar på min pojkvän. Han ska köra lite intervaller nu på morgonen men sen är han bara min för några timmar, kung! Jag är fortfarande lite sjuk men nu kan vi inte vara utan varandra en dag till! ;) Åh, jag är så glad nu! Allting faller på plats liksom. Lyckligare tjej!
Jag och Axel ska träffa mitt gudbarn Alva lite senare idag också, vara barnvakt och sådant. Axel är väldigt bra med barn så det blir nog grymt. Det roliga är att Axel inte vet om än att han ska vara barnvakt, ska först berätta det för honom när han kommer hit, hihi! :P Men aja, vi ses senare idag bloggen. Pusshey!
kärleek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0